Zaaf / Sinir — Depeche Mode

Bir zaafım mı var?
Bir zaafım mı var?
Antenim mi bozulmuş?
Antenim mi bozulmuş?

Düşünüyorum da sen batıyorsan
Demek ki ben boğulacağım
İtiraf etmeliyim
Beni de devirecek bunalımın

Doğru yolda mıyım?
Doğru yolda mıyım?
Kötü bir zaman mı seçtim?
Kötü bir zaman mı seçtim?

Sanki benim gözlerimden hayal kuruyorsun sen
Niye karşı çıkayım senin başarın benim ödülümken

Ah kardeşim, gel bana yardım et
Ah kardeşim, beni anladığını söyle

Seni sinir mi ettim?
Seni sinir mi ettim?

Bir zaafım mı var?
Bir zaafım mı var?

Düşünüyorum da sen batıyorsan
Demek ki ben boğulacağım
Öyle sanıyorum ki savunulamaz bir konum içindesin

Ah kardeşim, gel bana yardım et
Ah kardeşim, beni anladığını söyle

Seni sinir mi ettim?
Seni sinir mi ettim?

Bir zaafım mı var?
Bir zaafım mı var?

(Soft touch / Raw Nerve)

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Zaaf / Sinir — Depeche Mode

  1. Pingback: Hoşgelirsin — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Size Özel İsa — Depeche Mode derlemesi | YERSİZ ŞEYLER