Mevsimler Değişimi I, II — Dream Theater

~ I. Kızılca gündoğuşu ~

Sözsüz

~ II. Masumluk ~

Hatırlarım bir zaman
Kırılgan ham aklım
Kızılca gündoğuşunu izledi
Neler bulacağını hayal etti
Hayat heyecanla doluydu
Sıcak esen rüzgarı duydum
Sınırları keşfetmek gerek
Kış karından daha çok derinleşmek

Masumluk okşarken beni
Hiç böyle genç hissetmedim
İçimde ne çok hayat vardı
Özlemim daha çoğunu aramaktı

Ama artık o günler geçti
Ağaçtaki yaprak gibi değişti
Ebediyen uzaklara savruldu
Serin güz melteminin içine
Kar yere düştü artık
Ve güneşim pek parlak değil
Tutunmaya uğraşırım
Kalan son kuvvetimle

Haksızlık sığınağımda
Fenalık ve incelikle
Acıyı geçirmeye uğraşırım
Aynıyı bulmaya uğraşırım

Cehalet çevremi sarmış
Hiç böyle korkuyla dolmadım
Bütün hayatım içimden çekilmiş
Son yaklaşıyor…

(III, IV)


(A Change Of Seasons)

5 Comments

Filed under çeviri, şarkı