Affedilmemişsin — Metallica

Yeni kan katılır yeryüzüne
Ve çabucak baskılanır
Durmadan acıtan küçültmeyle
Genç çocuk öğrenir onların kuralını

Çocuk zamanla ayartılır
Şamar oğlanı yanlış yapmıştır
Düşüncelerinden mahrum kalan
Genç adam mücadeleyi sürdürür ve bilmiş olur
Kendine verdiği sözü
Artık bir daha hiç
Alamasınlar diye ondan iradesini

Nakarat:
Ne hissettiklerim
Ne bildiklerim
Hiç yansımadı gösterdiğimde
Hiç olma
Hiç görme
Göremez neler olabileceğini

Ne hissettiklerim
Ne bildiklerim
Hiç yansımadı gösterdiğimde
Hiç özgür değil
Hiç ben değil
Bence sen affedilmemişsin

Hayatlarını adarlar
Hep onunkini yürütmeye
Hepsini memnun etmeye çalışır –
İşte bu buruk adam

Hayatı boyunca hep aynı olur –
Durmaksızın savaş vermiştir
Galip olamayacağı bu kavgada
Gördükleri bu yorulmuş adam artık umursamaz

Yaşlı adam hazırlanır o zaman
Pişmanlıkla ölmeye –
O yaşlı adam burada ben oluyorum

[Nakarat]

[Solo]

[Nakarat]

Hiç özgür değil
Hiç ben değil
Bence sen affedilmemişsin

Sen beni yaftaladın
Ben de seni yaftalarım
Bence sen affedilmemişsin

Hiç özgür değil
Hiç ben değil
Bence sen affedilmemişsin

Sen beni yaftaladın
Ben de seni yaftalarım
Bence sen affedilmemişsin

Hiç özgür değil
Hiç ben değil
Bence sen affedilmemişsin

(The Unforgiven)

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Affedilmemişsin — Metallica

  1. Pingback: Sesler — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER