Kıymetli — Depeche Mode

Kıymetli ve kırılgan şeylere
Özel dikkat gerekir
Tanrım biz size ne yapmışız
Hep paylaşmayı denedik
En nazik özenleri
Şimdi bak başınıza ne getirmişiz

Bir şeyler hasar görür
Bir şeyler kırılır
Hallederiz sanmıştım
Ama konuşulmamış sözler
Bizi incecik bıraktı
Verecek azıcık şey kalmıştı

Gümüş kanatlı melekler
Kahırdan habersiz olmalıdır
Keşke sizin acınızı ben çekebilseydim
Tanrının varsa bir esas planı
Yalnız onun anladığı
Umarım sizin gözlerinizden bakıyordur

Bir şeyler hasar görür
Bir şeyler kırılır
Hallederiz sanmıştım
Ama konuşulmamış sözler
Bizi incecik bıraktı
Verecek azıcık şey kalmıştı

Dilerim güvenmeyi öğrenirsiniz
İkimize birden inanırsınız
Ve kalplerinizde iki kişilik yer ayırırsınız

Bir şeyler hasar görür
Bir şeyler kırılır
Hallederiz sanmıştım
Ama konuşulmamış sözler
Bizi incecik bıraktı
Verecek azıcık şey kalmıştı

(Precious)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Kıymetli — Depeche Mode

  1. Pingback: Sesler — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Size Özel İsa — Depeche Mode derlemesi | YERSİZ ŞEYLER