Kara Kuğu — Thom Yorke

Yamuk büyüyen şeyleri düzeltemezsin
Ödemen gereken bedel bu işte
Kendine iyilik et ve çantanı topla
Biletini al ve atla trene
Biletini al ve atla trene

Çünkü burası bombok, bombok
Çünkü burası bombok, bombok

Ezilir insanlar bisküvi kırıntısı gibi
Ve ziftin içine yatırılır
Herkesi memnun etmek için elinden geleni yaptın
Ama öyle olmuyor işte
Hayır öyle olmuyor işte

Ve burası bombok, bombok
Ve burası bombok, bombok
O senin kör noktan, kör noktan
Apaçık olmalıydı ama değil
Ama değil, ama değil

Ölmüş atı teşvik edemezsin
Kendin ezilir sonra vazgeçersin
Çünkü bugün yazıyorum sana
Parmaklarınla dokunabilirsin bana

Ben senin kara kuğunum, kara kuğun
Ama en tepeye çıktım, en tepeye çıktım
Burası bombok, bombok

Bombok olursun, bombok
Burası bombok, bombok

Kendi kara kuğun ol, kara kuğun
Yedek parça al benden, kırılmış

(Black Swan)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı