Camdan evde hayat — Radiohead

Gene tek arkadaşımla sorun yaşıyoruz
Pencere çerçevesine kağıt kaplıyor
Bir gülümseme takınıyor
Camdan evde yaşıyor

Gene donuk gıda fabrika tavuğu gibi paketlenip
Açlık çeken milyonları düşünelim
Politika konuşma ve taş atma
Kraliyet hazretlerine

Evet tabi ki oturup sohbet etmek isterdim
Evet tabi ki kalıp çene çalmak isterdim
Evet tabi ki oturup sohbet etmek isterdim
Ama bizi dinleyen birisi var

Gene acıkmışız linç etmek istiyoruz
Böyle bir hata yapmanız tuhaf
Öbür yanağınızı dönmeliydiniz
Camdan evde yaşamak

Evet tabi ki oturup sohbet etmek isterdim
Evet tabi ki kalıp çene çalmak isterdim
Evet tabi ki oturup sohbet etmek isterdim
Ama bizi dinleyen birisi var

(Life In A Glass House)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Camdan evde hayat — Radiohead

  1. Pingback: Sesler — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Herşey Yerli Yerinde — Radiohead derlemesi | YERSİZ ŞEYLER