Gurbetçi Yeraltı Uzaylısı — Radiohead

Sabah esintisini
Hep unutuyorum
Sıcak yaz havasındaki kokuyu

Yaşadığım şehirde
Hiçbir şey koklayamazsın
Ayaklarını izlersin
Kaldırımdaki çatlaklardan

Tepemizde
Uzaylılar gezinir
Amatör film yaparlar
Yurttaki halklarına

Konusu tüm bu garip yaratıklardır
Ruhlarını hapse atan
Kendinde delikler açan
Ve sırları adına yaşayan

Hepsi gerilmiş
Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş..
Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş..

Keşke kır yolunda baskın yapsalardı
Gece geç saatte arabamla geçerken
Güzel gemilerinin güvertesine beni alsalardı
Dünyayı bana seveceğim gibi gösterselerdi

Dostlarımın hepsine anlatırdım
Ama onlar asla inanmazlardı
Nihayet tamamen kaçırmış diye düşünürlerdi

Onlara yıldızları gösterirdim
Ve hayatın anlamını
Onlar beni uzağa iterlerdi
Ama ben rahat olurdum
Rahat olurdum..

Gerilmişim sadece
Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş..
Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş.. Gerilmiş..

(Subterranean Homesick Alien)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Gurbetçi Yeraltı Uzaylısı — Radiohead

  1. Pingback: Dualarımız Sizinledir — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Herşey Yerli Yerinde — Radiohead derlemesi | YERSİZ ŞEYLER