Rezalet Seferler Hakkında Bilgilendirme — Steven Alexander

Steven Alexander — 18 Temmuz 2016 — infamous-quests.com [Rezalet Seferler]

Ey halkım,

Önceki bilgilendirmeden beri uzun zaman geçti biliyorum; bu yüzden özür dilemek isterim, ama verecek haber yokken de bir şey yazmak istemedim.

Teslimatla ilgili bilgilendirme

Bazı profesyonel ve kişisel aksilik/sorunlar dolayısıyla kimi teslimatlarda benim tarafımda gecikmeler oldu. Bazı paketleri yılın başında, tek tük birkaç tanesini de aralarda göndermiştim, ama gönderilecek paketlerin büyük çoğunluğu hala elimde. Gecikme için çok üzgünüm. Uzun açıklamalar yapmak istemiyorum, ama özür dilemek ve size söylemek isterim ki onları paketleme işiyle uğraşıyordum, ve şimdi –bu hafta– daha bile fazlasını göndermeye niyetliyim. Yaz sonuna (Eylül ortasına) kadar herkesin paketleri ellerine ulaşmış olacaktır.

pack

Gitmeyi bekleyen paketlerden bu sadece küçük bir demet.

Paketler yola çıkınca, daha büyük paketleri ve birden çok parçası olan birçoğunuzla kişisel irtibat kuracağım, bakacağınız zamanı bilmeniz için.

Yine diyeyim, özür dilemeliyim – büyük kaygı ve stres kaynağı oldu bu bende, ve bu gecikmeler bana berbat hissettiriyor. Hepiniz harika ve destekleyici oldunuz, ve bundan dolayı size ne kadar teşekkür etsem az.

Buradan da geleceğim konu…

Rezalet Seferler’in [Infamous Quests] Geleceği

Macera oyunu tasarımcıları olarak müthiş bir yol aldık; Rezalet Maceralar [Infamous Adventures] olarak azimli başlangıcımızdan, 2006’da Kralın Seferi [King’s Quest] III’ü ve 2011’de Uzay Seferi [Space Quest] 2’yi yeniden yapmamızdan son oyunlarımıza kadar – hayatımın en müthiş maceralarından birisi oldu bu. Dünyanın her tarafından insanlarla tanışıp arkadaşlar edindim; seyahat ettim, öykülerimi anlattım, müthiş yetenekli insanlarla çalıştım ve çocukken ancak hayal edebildiğim işler yaptım. Hayatımda bu kadarını başarabileceğimi asla düşünmemiştim ama işte – yaptık.

2012’de yaratanlar ve destekçilerle Kickstarter projemizi fonlamak için bir araya toplandık, ve büyülü bir zaman oldu bu, sadece bize göre değil, diğer yaratıcı ve hayranlara göre de böyleydi. Basitçe bu, büyülü bir zamandı. Oyun kültürü ve oyun yaratımı tarihinde hiçbir tekrarının olmayacağını düşündüğüm bir şeydi. Buna katılmanız ve bizi de dahil etmeniz dolayısıyla hepinize teşekkür etmeliyim.

Çıkacak oyunlarımız olan Dikene’nin Düzeni: Ateşin Kalesi [Order of the Thorne: Fortress of Fire] ve Rezillik Seferi: Röhm Batırdı‘nın [Quest for Infamy: Roehm to Ruin] tamamlanması ve yayınlanmasından sonra çok muhtemelen başka oyunlar geliştirmiyor olacağız. Macera oyunları, ve özellikle bizim ürettiğimiz türdeki oyunlar, niche bir pazar. Niche bunun süslü ve hoş bir ismi sayılır… kocaman ve müthiş rekabetçi bir pazarın küçücük bir kısmıyız. Her zaman yapmak ve oynamak istediğimiz türde oyunlar yaratma şansına kavuştuk, ama –ne yazık ki– bunu yapmamızın finansal şartları oluşmadı. Kısacası üretim maliyetlerimizi karşılamaya yetecek sayıda kopyayı satamadık, ve bu oyunlara can veren yetenekli insanlara iyi dileklerle ve manevi zaferlerle ödeme yapamam. Daha fazlasını hak ediyorlar. Diğer ticari girişimlerde de olduğu gibi, bayağı yüklü miktarda kişisel borca girdim – zarı attım, ve üzücüdür ki, iyi bir sonuç gelmedi. Devam etmemizin şartları yok, finansal açıdan bu böyle. Biz de buradaki son iki oyunumuzu tamamlayacağız ve devam edeceğiz – bu oyunlarla uğraşan insanların birçoğu başka kariyer, iş ve projelere de dahil olmuşlardır, ve bizim oyunlarımızı bitirmeye olan bağlılıklarının yegane sebebi, bu oyunları, bu janrı ve siz hayranları sevmemizdir. Siz destekçiler en güzeli oldunuz – keşke çok daha fazla insan sizin gibi olsaydı. Son dört yıl olan her şey için size çok teşekkür ederim – yaptığımız her şeyin kalbi ve canı oldunuz ve hala öylesiniz.

Bir tasarımcı olmak müthişti, ve hepiniz arkadaşlarımla ortaklaşıp size öykülerimizi anlatmamıza olanak verdiniz. Bay Röhm’ün can bulmasına ve Rezillik Seferi vermesine olanak vermenizden dolayı size teşekkürler. RS bir zamanlar kolejden çıkmış çocukların boş bir hayalinden ibaretti – ve siz onu bir gerçeklik yaptınız. Hepinize gelecekte en iyi dileklerimi sunarım, ve (gene) teşekkürler. Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler.

Umarız çıkacak oyunlarımızı seversiniz – çok muhtemelen son oyunlar olacak olsalar da, siz macera oyunu hayranlarına bu oyunların sunacakları bana çok heyecan veriyor.

En iyi dileklerle,

Bt

1 Comment

Filed under çeviri, oyun

One response to “Rezalet Seferler Hakkında Bilgilendirme — Steven Alexander

  1. Pingback: Dualarımız Sizinledir — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER