Hiçbirşey imkansız değil — Depeche Mode

Yeter ki bir neden ver bana, bir tür işaret
Bir mucizeden yardım almam gerek bu sefer
Dediklerini duydum ve aynı hissediyorum
Kalbimden biliyorum ki değişmem gerekecek

Yıldızlar bile daha parlak gibi bu gece
Hiçbirşey imkansız değil
İlk görüşte aşka hâlâ inanıyorum
Hiçbirşey imkansız değil

Nasıl bu kadar uzaklara düşebildik
Nasıl bu kadar uzaklara düşebildik
Seninle olmak isterim, paylaşacak bir şey
Yanında olmak isterim, bazen iyi bir şey

Yıldızlar bile daha parlak gibi bu gece
Hiçbirşey imkansız değil
İlk görüşte aşka hâlâ inanıyorum
Hiçbirşey imkansız değil

Yıldızlar bile daha parlak gibi bu gece
Hiçbirşey imkansız değil
İlk görüşte aşka sen de inanıyorsan
Hiçbirşey imkansız değil

İlk görüşte aşka hâlâ inanıyorum
Hiçbirşey imkansız değil

(Nothing’s Impossible)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Hiçbirşey imkansız değil — Depeche Mode

  1. Pingback: Dualarımız Sizinledir — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Size Özel İsa — Depeche Mode derlemesi | YERSİZ ŞEYLER