Yenilmez — SO3

PHD comics çalışmalarının devamında üretilen PHD filmlerinden birincisine giriş şarkısı olmuştur (so3music.bandcamp.com).

Kıta 1:
Hey kız, tek başınasın
Yeni yorum yok Facebook duvarında
Ve yoruldun yeni adamlarla çıkmaktan
Herifler hep birbirinin aynısı

Ve gelecek ne kadar parlak gözükürdü
Çılgın textler yok artık Cuma geceleri
Evet biliyorum, tek başınasın

Ön-koro:
Ve herkes diyor ki
Onda bişey var sahiden, ah onda bişey var sahiden
Onda bişey var sahiden, ah…

Koro:
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Sahiden sende açıklanamaz bir şey var zannediyorsun
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Bazen hepimiz kaptırıp gidebiliriz
Ve aslında oturup konuşacak vaktimiz de var
ama benim sana diyeceğim hiçbir şey kalmadı

İmkansız geliyor sana biliyorum
ama belki de yenilmez değilsindir
bugün

Kıta 2:
Pek güzel gözükürdü oradaki ayakkabılar
Ama ayakların uymaz uyması gerektiği gibi
Geceler boyu hep ortalığı temizlerdin
Bedava içkileri ve happy hour‘ları

Bunlar geçmiş uzak hatıralardan ibaret
Soyunduğunda seni bir bunaltı basıyor
Evet biliyorum, tek başınasın

Ön-koro 2:
Ve insanlar derlerdi ki
Onda bişey var sahiden, ah onda bişey var sahiden
Onda bişey var sahiden, ah…

Koro 2:
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Sahiden sende açıklanamaz bir şey var zannediyorsun
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Bazen hepimiz kaptırıp gidebiliriz
Ve aslında oturup konuşacak vaktimiz de var
ama benim sana diyeceğim hiçbir şey kalmadı

İmkansız geliyor sana biliyorum
ama belki de yenilmez değilsindir
bugün

Koro 3:
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Sahiden sende açıklanamaz bir şey var zannediyorsun
Sahiden yenilmez olduğunu zannediyorsun
Bazen hepimiz kaptırıp gidebiliriz
Ve aslında oturup konuşacak vaktimiz de var
ama benim sana diyeceğim hiçbir şey kalmadı

İmkansız geliyor sana biliyorum
ama sen hep bir arkadaştın.

(Invincible)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

3 Comments

Filed under çeviri, şarkı