Tenten ve sonuncu cephe

Yıllar önce böyle oyunumsu bir prototip yapmıştım Javascriptle.

http://sakareller.net/insan/baris/asteroids/

aster

İlham kaynağım Amiga’daki “Tenten Ayda” oyunuydu

ast2

Bu kırmızı füzeyle aya giderken göktaşlarından kaçıyoruz.

Bu da giriş animasyonundan bir kare:

ast3

2007’de İstanbul’da bir film festivalinde Tenten’in füzesini insanların kafasına
giydirip kendilerince”konsept” yapmışlardı. Tenten’e hiçbir atıf yapmadan.

Ben de yanıtsız kalmayı göze alan bir e-posta gönderdim. Nitekim yanıtsız kaldı.

ast4

Bunu başka bir şeyi kanıtlamak için koymadım. Hala yanıtsız kaldığı için koydum.

Aradan 9 yıl da geçse yanıtsız e-posta yanıtsız e-postadır. Aynen yerinde durur.

Burada tarif edilen durumun rahatsız edici olup olmadığı belirtilmedikçe “rahatsızlık” geçersiz bir kavramdır.

~~~

Şimdi fark ediyorum da oyundaki uzay sesleri ne kadar çirkinmiş.

Hem de çok çok çirkinmiş.

~~~

Bu da ek olsun:

Uzay: Sonuncu cephe. Bunlar Teşebbüs yıldız gemisinin seyahatleridir. Beş yıllık görevi: Tuhaf yeni dünyalar bulmak, yeni canlılar ve yeni medeniyetler aramak, daha önce kimsenin gitmediği yerlere gitmeye cüret etmektir.

Leave a comment

Filed under şey

Comments are closed.