Yanlış — Depeche Mode

Yanlış
Yanlış
Yanlış
Yanlış

Yanlış burçla doğdum
Yanlış evde
Yanlış itibarla
Yanlış yolu tutturdum
O da beni
Yanlış eğilimlere soktu
Yanlış yerdeydim
Yanlış vakitte
Yanlış sebeplerle
Ve yanlış kafiyeyle
Yanlış gününde
Yanlış haftanın
Yanlış yöntemi kullandım
Yanlış teknikle birlikte
Yanlış
Yanlış

Kimyasal anlamda yanlış bir şey var bende
Fıtratımda var yanlış bir şeyler
Yanlış karışmış
Yanlış genler
Yanlış uçlara vardım
Yanlış araçlarla
Plan yanlıştı
Yanlış ellerde
Yanlış kuram
Yanlış adam için
Yanlış gözler baktı
Yanlış ödüle
Yanlış soruların
Cevapları yanlıştı
Yanlış
Yanlış

Yanlış tempoyla yürüdüm
Yanlış pisliklerle
Yanlış enerjiyi püskürerek
Hep yanlış repliklerle
Ve yanlış işaretlere
Yanlış vurgular vererek
Yanlış sayfasındaydım
Yanlış kitabın
Yanlış çevirisinin
Yanlış göründüğü
Yanlış ay ışığında
Her yanlış gece
Yanlış ezgi çalınırken
Doğru gelinceye dek, evet

Yanlış

Yanlış (çok uzadı)
Yanlış (çok uzadı)
Yanlış (çok uzadı)
Yanlış (çok uzadı)

Yanlış burçla doğdum
Yanlış evde
Yanlış itibarla (çok uzadı)
Yanlış yolu tutturdum
O da beni
Yanlış eğilimlere soktu (çok uzadı)
Yanlış yerdeydim
Yanlış vakitte
Yanlış sebeplerle (çok uzadı)
Ve yanlış kafiyeyle
Yanlış gününde
Yanlış haftanın
Yanlış yöntemi kullandım
Yanlış teknikle birlikte
Yanlış

(Wrong)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Yanlış — Depeche Mode

  1. Pingback: Dualarımız Sizinledir — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER