2 + 2 = 5 — Radiohead

Sen bu hayalci halinle
Dünyayı mı düzelteceksin?
Evde duracağım ben daima
Orada iki kere iki hep beş eder

Yolları döşeyeceğim ben
Siper kurup saklanacağım
Nisan yağmuru Ocak’ta yağar
Ve iki kere iki hep beş eder

Şeytanın yoluna girdik
Hiçbir çıkış kalmadı
Çığlık atsan da bağırsan da
Artık çok geç kalındı

Çünkü sen hiç
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Hiç mi hiç
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Hiç mi hiç
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Hiç mi hiç
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun
Dikkat etmiyordun

Ah

Şarkıya katılmayı denesem de
Hiçbir seferinde beceremem
Ben değilim ki
Ben değilim ki
Sinek gibi dümdüz ederim
Ama sinek gibi geri gelir pislikler
Ama değilim ki
Ah selam olsun hırsıza
Ah selam olsun hırsıza
Ama değilim ki
Ama değilim ki
Ama değilim ki
Ama değilim ki

Yetkimi sorgulamayın ve suç atmayın bana
Ben değilim ki
Ben değilim ki
Ah, git krala söyle gökyüzünün çöktüğünü
Öyle değilken
Öyle değilken
Öyle değilken
Belki değilken
Belki değilken

(2 + 2 = 5)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı