Kayan Yıldız

Yıldıztaşı 2016 HO3‘ü takip eden naïve’likler serisinde İzler‘den sonra Kayan Yıldız’ın sözleri. İkisinin de melodileri var. İkisi de grup halinde çalınmaya uğraşıldı: İzler years ago, Kayan Yıldız decades ago. İkisi de kararlı bir tona ulaştırılamadan kaldı.

Birden bir sonbahar günü
Dünü geçmişe bırakır
Hatırladıkça yıpratır

Belirir güzel bülbül
Bir gül açar gülüşür
Üşür yüreğim büzüşür

Kayan yıldız kayıp gitme
Beni bekle
Kayan yıldız kayıp gitme
Beni bekle

Küçük bir esinti çıksa
Yoksayılsa bile
Titretir beni yine

Kalkıp da bak şu göklere
Belki rastlarsın ona bir gece
Pek kısa bir süre

Kayan yıldız kayıp gitme
Beni bekle
Kayan yıldız kayıp gitme
Beni bekle

Ve kararlı bir tona ulaştırılamamaları, zayıflık belirtisi sayıldı (hatta belki bu sayıltılardan kaynaklandı) çünkü savaş şimdiki gibi o günlerde de sürüyordu.

1 Comment

Filed under şey

One response to “Kayan Yıldız

  1. Pingback: Shooting Star — Ağrı | YERSİZ ŞEYLER