Ezilmiş Teneke Kutusuna Sıkışmış Sardalyalar Gibi — Radiohead

Yıllarca bekledin ve hiçbir şey gelmedi
Hayatın gözlerinin önünden geçerken
Fark ettin ki

Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma, uğraşma, uğraşma
Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma
Benimle uğraşma

Yıllarca bekledin
Yıllarca bekledin ve hiçbir şey gelmedi
Ve fark ettin ki yanlış yerde
Yanlış yerde arıyordun

Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma
Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma
Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma

Yıllarca bekledin
Sen makul bir adamsın
Bizimle uğraşma
Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma

Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma
Ben makul bir adamım
Benimle uğraşma

(Packt Like Sardines In A Crushed Tin Box)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Ezilmiş Teneke Kutusuna Sıkışmış Sardalyalar Gibi — Radiohead

  1. Pingback: Dualarımız Sizinledir — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Pingback: Herşey Yerli Yerinde — Radiohead derlemesi | YERSİZ ŞEYLER