Dinimden çıkıyorum — REM

Ah hayat, büyüktür
Büyüktür senden
Ve ben değilsin sen
Ne uzun yollardan gelirim
Gözlerindeki mesafeye
Hayır, fazla konuştum
Kuruyorum

İşte benim o köşedeki
İşte ben spotların altında
Dinimden çıkıyorum
Seni yakalamaya uğraşarak
Ve yapabilir miyim bilmiyorum
Hayır, fazla konuştum
Yetersiz konuştum

Kahkahanı duyduğumu zannetmiştim
Şarkı söylediğini zannetmiştim
Uğraştığını zannetmiştim sanırım

Her fısıltı
Her uyanık saat
Özeleştiriler tasarlıyorum
Gözümü hep üzerinde tutarak
Canı yanmış, kaybolmuş, kör bir sersem, sersem gibi
Hayır, fazla konuştum
Kuruyorum

Düşün ki
Düşün ki, yüzyılın ipucu
Düşün ki, sürçme
Beni dize getirmiş, çuvallatmış
Yoksa bütün o düşlemler gelip
Etrafı döve döve
İşte şimdi fazla konuştum

Kahkahanı duyduğumu zannetmiştim
Şarkı söylediğini zannetmiştim
Uğraştığını zannetmiştim sanırım

Ama bu bir rüyadan ibaretti
Bu bir rüyadan ibaretti

İşte benim o köşedeki
İşte ben spotların altında
Dinimden çıkıyorum
Seni yakalamaya uğraşarak
Ve yapabilir miyim bilmiyorum
Hayır, fazla konuştum
Yetersiz konuştum

Kahkahanı duyduğumu zannetmiştim
Şarkı söylediğini zannetmiştim
Uğraştığını zannetmiştim sanırım

Ama bu bir rüyadan ibaretti
Uğraş, ağla, uğraş neden
Bu bir rüyadan ibaretti
Rüyadan ibaretti
Rüyadan ibaretti, rüyadan

(Losing My Religion)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

3 Comments

Filed under çeviri, şarkı