İnandır beni — Amerie

Adam yok ki piyasada
Sen boş konuşmuyorsun belli
Unutma ki ben fena dolmuşum
Sorular soracaksan eğer
Şapşal bir genç kız değilim
Yani çık o dil döktüğün dünyandan
Rezil rüsva olursun
Dolaplar çevirdiğini görürsem

İnandır beni kendine (İnandır beni kendine)
Göster aşkını gerçekse (Göster aşkını gerçekse)
Ne yapmamı istersen (Ne istersen yaparım)
Yeter ki inandır beni kendine (İnandır beni kendine)

Ayartıyla baş edemiyorum
Bilirsin bende ilham bırakmıyor
Başka bir adam peşime düşerse
Erişmesi zor bu yüzden (Sen öyle değilsin)
Sen ötekilere hiç benzemiyorsun
Ve saygımı kazanıyorsun kardeşim
Ama çok çok üzücü olur
Sevip de bana kötü davranırsan

İnandır beni kendine (İnandır beni kendine)
Göster aşkını gerçekse (Göster aşkını gerçekse)
Ne yapmamı istersen (Ne istersen yaparım)
Yeter ki inandır beni kendine (İnandır beni kendine)

Hey hey hey hey

İnandır beni
İnandır beni
İnandır beni
İnandır beni
İhtiyacım var
İnandır beni
İnandır beni
İnandır beni
İnandır beni

Yani inandır beni kendine (İnandır beni kendine)
Göster aşkını gerçekse (Göster aşkını gerçekse)
Ne yapmamı istersen (Ne istersen yaparım) (Ne istersen neye ihtiyacın varsa)
Yeter ki inandır beni kendine (İnandır beni kendine)

Yani inandır beni kendine (İnandır beni kendine)
Göster aşkını gerçekse (Göster aşkını gerçekse)
Ne yapmamı istersen (Ne istersen yapacağım) (Çünkü ayartıyla baş edemiyorum)
Yeter ki inandır beni kendine (İnandır beni kendine) (Bende hiç ilham bırakmıyor)

Hey hey hey hey

Zira adam yok ki piyasada
Sen boş konuşmuyorsun belli
Yani yanıma geldiğin zaman
Doğru dürüst ol benimle

(Make Me Believe)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı