Benim duyduğumu sen de duyuyor musun? — Noel şarkısı

yersizseyler.wordpress.com adresine erişemeyenler beni bilgilendirebilirler mi?

Ben kendim erişemediğimden birincil sahayı yersizseyler.wordpress.com‘a taşıdım ama bu erişemezliği başka kaynaklardan doğrulayabilmiş değilim.

IBF

Gece rüzgarı dedi ki küçük kuzuya:
Benim gördüğümü sen de görüyor musun?
Yukarıda gökyüzünde, küçük kuzu,
Benim gördüğümü sen de görüyor musun?
Yıldız, bir yıldız oynar gece karanlığında
Uçurtma gibi upuzun kuyruğuyla
Uçurtma gibi upuzun kuyruğuyla

Küçük kuzu dedi ki çoban çocuğa:
Benim duyduğumu sen de duyuyor musun?
Gökyüzünde çınlıyor, çoban çocuk,
Benim duyduğumu sen de duyuyor musun?
Şarkı, bir şarkı ağaçların tepesinde
Deniz gibi kocaman sesiyle
Deniz gibi kocaman sesiyle

Çoban çocuk dedi ki yavuz krala:
Benim bildiğimi sen de biliyor musun?
Sıcak sarayında, yavuz kral,
Benim bildiğimi sen de biliyor musun?
Çocuk, bir çocuk titrer soğukta
Altın ve gümüş götürelim ona
Altın ve gümüş götürelim ona

Kral dedi ki insanlara her yerde:
Kulak verin sözlerime:
Barış için dua etsin insanlar her yerde
Kulak verin sözlerime:
Çocuk, çocuk uyuyor gece karanlığında
İyiliği ve ışığı getirecek o bize
İyiliği ve ışığı getirecek o bize

(Do You Hear What I Hear)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

Şarkının öyküsünü anlatan İngilizce bir yazı.

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Benim duyduğumu sen de duyuyor musun? — Noel şarkısı

  1. Pingback: Doksanların Rüyası — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER