Başa çıkacağız — Joan Baez

Başa çıkacağız,
Başa çıkacağız,
Başa çıkacağız, bir gün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

El ele yürüyeceğiz,
El ele yürüyeceğiz,
El ele yürüyeceğiz, bir gün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

Barış içinde yaşayacağız,
Barış içinde yaşayacağız,
Barış içinde yaşayacağız, bir gün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

Hepimiz özgür olacağız,
Hepimiz özgür olacağız,
Hepimiz özgür olacağız, bir gün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

Yoktur korkumuz,
Yoktur korkumuz,
Yoktur korkumuz, bugün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

Başa çıkacağız,
Başa çıkacağız,
Başa çıkacağız, bir gün.

Ah, kalbimde derinden
İnanıyorum ki
Başa çıkacağız, bir gün.

(We shall overcome)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

2 Comments

Filed under çeviri, şarkı