Kıskanç aşık — Rainbow

Kayıp ve yalnız, bulut saklar güneşi
Dışarıda otoyolda, koş koşabildiğince
Soğuk boş geceler, kafamda şeytanlar
Bana bir şey olmuş, ah bebek bişey demişsin sen

Ve zordur kabul etmesi
Kıskanç aşıklardan biri olduğunu
Çok ağır gelir anlaması
Kıskanç aşık, bunun böyle olduğunu
Ah kız, istemem, olmasın başkası

Kırmızı gölgesi, gözleri yeşil
Bekletiyor işte beni yok arada birisi
Hiç soru sorma bana, yalan söylemeyeyim
Sen devam et zannetmeye cennette olduğunu

Ve zordur kabul etmesi
Kıskanç aşıklar gibi olduğunu
Ve korkmuşum diyorsun
Bu böyledir diyorsun öyle mi

Gündüzleri hep aynı, yüzler ve isimler
Bu oyuna daha ne kadar devam edebilirim ki
Ben de gece uğruna yaşıyorum, tuz ve ışıklar
Seni gerçekten sevmek için yoksa yarın onlar

Ama zordur yüzleşmesi
Kıskanç aşık başkaları almaz senin yerini
Ve derler ki bu ara verilmesi
Kıskanç aşık ama bende var ki ne gerekiyorsa, ah

Kıskanç aşığım ben
Kıskanç aşık
Gerekmez hiç, gerekmez hiç, gerekmez hiç başkası
Kıskanç aşık, evet
Kıskanç aşık, ah
Kıskanç aşık

(Jealous Lover)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

1 Comment

Filed under şarkı

One response to “Kıskanç aşık — Rainbow

  1. Pingback: Doksanların Rüyası — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER