Fırtınaya Doğru — Blind Guardian

Ver onu bana
Benim olması lâzım
Kıymetli hazine
O benim hakkım

[köprü:]
Nereye kaçayım
Nasıl saklanayım
Silmariller
Ağaç ışığı cevherinin
Hayatı benim ellerimde
Ne kadar tatlı böyle
Karanlığın dolaşması çevrede

[koro:]
Takip ederiz
Onun iradesini
Karanlık çağdan gelip
Fırtınaya doğru
Ve takip ederiz
Onun iradesini
Karanlık çağdan gelip
Fırtınaya doğru
Hasisim lordum

Kara kalp göster bana
Ne tutuyorsun ellerinde
Daha fazlasını istiyorum hâlâ
Kurtar beni
Çektiğim acıdan
Ver onu bana
Çok lâzım o bana
Çok lâzım o bana
Çok lâzım o bana

[köprü]

[koro]

Üstüme düşeni yaptım
Şimdi sıra sende
Ve hatırla
Verdiğin sözü

[köprü]

[koro]

(Into The Storm)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Fırtınaya Doğru — Blind Guardian

  1. Pingback: Birlikte Hep Daha İyiye — derleme | YERSİZ ŞEYLER