Mevsimler Değişimi VII — Dream Theater

(V, VI)

~ VII. Kızılca Günbatımı ~

Çok daha bilgeyim artık
Bir ömür dolusu hatıra
Kafamın içinden geçer
Onlar öğretti bana
Hayırlı ile hayırsızı
Ölü ile diriyi
Fark ettim ki
Geri dönmek imkânsız
Hayat devam eder
Aksatılan yollardan

Oğlumla oturdum
Kızılca Günbatımını görmek için
(Topla bu gül tomurcuklarını)
Çok seneler geldi ve geçti
Ben yaşadım hayatımı ama an devam etmeli
(Topla bu gül tomurcuklarını)
O benim tek değerim
Artık vaktim geldiğine göre
Artık hayatım bittiğine göre
Birlikte güneşe bakarız
“Günü yakala
Ve ağlama
Artık vaktidir
Hoşçakal demenin
Gitmiş olacaksam da
Yaşamayı sürdüreceğim
Sürdüreceğim”

(A Change Of Seasons)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Mevsimler Değişimi VII — Dream Theater

  1. Pingback: Bu Hayatın Ötesine — Dream Theater derlemesi | YERSİZ ŞEYLER