Duvarda bir tuğla daha — Pink Floyd

I

Baba uçtu okyanus ötesine
Hatırası kaldı geriye
Aile albümünde bir resim
Baba başka ne bıraktın bana?
Baba ardında ne bıraktın bana?
Neydi ki, anca duvarda bir tuğla
Neydi ki hepsi, anca duvarda tuğlalar

II

Eğitim hiç gerekmez bize
Düşünce denetimi hiç gerekmez
Sınıfta koyu sarkazm olmasın
Hocalar rahat bırakın çocukları
Hoca! Rahat bıraksana çocukları
Nedir ki, anca duvarda bir tuğla daha
Nesin ki sen, anca duvarda bir tuğla daha

[koro]

Eğitim hiç gerekmez bize
Düşünce denetimi hiç gerekmez
Sınıfta koyu sarkazm olmasın
Hocalar rahat bırakın çocukları
Hoca! Rahat bıraksana çocukları
Nesin ki sen, anca duvarda bir tuğla daha
Nesin ki sen, anca duvarda bir tuğla daha

III

Kollar sarmasın hiç gerekmez
Sakinleştirici ilaçlar hiç gerekmez
Gördüm duvardaki yazıyı
Yok bence bana hiçbir şey gerekmez
Neydi ki hepsi, anca duvarda tuğlalar
Neydiniz ki siz, anca duvarda tuğlalar

(Another brick in the wall)

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

Bkz. Açükleme Muafiyet Talebi Prosedürü ve Yordamı

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Duvarda bir tuğla daha — Pink Floyd

  1. Pingback: Yoldaşlar! — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER