Sözler gerekmez bana — Escaflowne’nin Görüsü

Yani aşık olduğunda herkes bunca yalnız mı kalır?
Yani karanlıktan daha derin bu acıya mı sarılır?

Hepsi biz parlayalım diye
Biliyorum işte

Seni, seni seviyorum
Kalbimle sana doğru bakıyorum
Sana, sana inanıyorum
En soğuk gecede bile

Yani aşık olduklarında onların da mı sonu gelir?
Yani mavi gökten bile berrak o his terk mi edilir?

Mevsim değiştiren rüzgârlar
Sokakları katediyor
Ebediyen

Seni, seni seviyorum
Kalbimle sana doğru bakıyorum
Sana, sana inanıyorum
En soğuk gecede bile

Yarını bile kaybetsem
ve seni bile kaybetsem
parlamak isterim
olabildiğince gülümsemek

Seni şimdi gözyaşlarımla çağırıyorum
Söz verilmesi falan gerekmez bana
çünkü senin bana verdiğin
kıymetli güç var

Seni şimdi gözlerimle çağırıyorum
Söz verilmesi falan gerekmez bana
Sana şimdi gözlerimle uzanıyorum
En soğuk gecede bile


Türkçesi: Işık Barış Fidaner

1 Comment

Filed under çeviri, şarkı

One response to “Sözler gerekmez bana — Escaflowne’nin Görüsü

  1. Pingback: Macross/Escaflowne Yapımcısı Minoru Takanashi Vefat Etti | YERSİZ ŞEYLER