Çatma Evladım — özel sayı

untiKorkma Evladım derlemesinde incelenen bazı filmleri gözden geçirdim. Yazılar tek tek linklerden ya da kitabın etiket sayfasından (Çatma Evladım) okunabilir.

Işık Barış Fidaner

İçindekiler

Nedir Mahmut bey? (Emek Dünyası)

Beşli Medeniyet Saçmantığı: Narenciye Serabı Hulusinatif Suratlar Taksimatında: Size Vurana Öbür Yanağınızı Dönün

— Barış Pir, Has An: Gökte Ararken Yerde Bulmak: Dallarda Ararken Kökte Bulmak

Jean Babanın Pirus Seferleri: Stalin Franco = Stealing Francs / Stealing French / Stealing Frankly

Şarlo Fabrikada ve Eylemde

Ahtabut dil

Hayri’nin Hayrını Gör! Kızılçamın Psikozalak Tohumları

Volkan Altında: Zom Erkek ile Vamp Dişi

Nevres’im Çok Değiştin: Şeytanın Dostluğu Yorgan Gidene Kadardır

Gülün Adı: İkileme İmleyeni Önbastırılmıştır

Danstagram: Dare & Win = Geri Kalanlara Teşekkürler, La marque = Ön Sıraya Teşekkürler

Sağ Yaka, Sol Yaka: Lazer Göz Tedavisi

— Sandalye: Utandırılma Kaygısını Suçlanma Korkusuna Çevirememek

— Tılsımım Koru Beni: Sınav Yapıldı Zaten

Anayurt Oteli: Gebertçek Bey

Suyunun Suyunun Suyu ~ (Nazım Hikmet)

Gece Yolculuğu: Benim Nazım Size Hikmettir

Herşeye Rağmen: Memeli Tekinsizlik

Kagemusha: Çöküşü Geciktirmek

Diğer derlemeler

眉 : kaş

2 Yorum

Filed under kitap

2 responses to “Çatma Evladım — özel sayı

  1. Geri bildirim: Korkma Evladım — derleme | YERSİZ ŞEYLER

  2. Geri bildirim: Sinem Atik — özel sayfa | YERSİZ ŞEYLER