Küçük Davulcu Oğlan — Katherine Kennicott Davis

Gel dediler bana, param pampam pam
Yeni doğmuş Kralı görmeye, param pampam pam
En iyi hediyelerimizi getirip, param pampam pam
Kralın önüne sermeye, param pampam pam, ram pampam pam, ram pampam pam

Onu onurlandırsın diye, param pampam pam
Bizim gelişimiz.

Küçük bebek, param pampam pam
Ben de fakir bir oğlanım, param pampam pam
Getirecek hediyem yok, param pampam pam
Krala vermeye layık, param pampam pam, ram pam pam pam, ram pam pam pam

Çalayım mı sana, param pampam pam
Davulumu?

Meryem onayladı, param pampam pam
Öküzle kuzu ritm tuttu, param pampam pam
Çaldım ona davulu, param pampam pam
Çaldım çalabildiğimce, param pampam pam, ram pam pam pam, ram pampam pam

Sonra bana gülümsedi, param pampam pam
Ben ve davulum.

(Little Drummer Boy)

Noel şarkısı

Türkçesi: Işık Barış Fidaner

Trapp Family Singers

Jack Halloran Singers

Harry Simeone Chorale

Beverley Sisters

Frank Sinatra

Boney M.

Joan Baez

Jimi Hendrix

Dünyada Barış versiyonu: Bing Crosby

2 Yorum

Filed under çeviri, şarkı

2 responses to “Küçük Davulcu Oğlan — Katherine Kennicott Davis

  1. Geri bildirim: Doksanların Rüyası — çeviri derlemesi | YERSİZ ŞEYLER

  2. Geri bildirim: Noel’le alay etmek klişe oldu — Half Man Half Biscuit | YERSİZ ŞEYLER