Cool’a Cool’luk edene Ja-Zug’lar olsun ~ Orhan Gencebay

Ja-Zug’lar olsun, Ja-Zug’lar olsun
Özgül unsur = einziger Zug’lar olsun
Hakikat sonrasında acemsaçına döndük
Cool’a Cool’luk edene Ja-Zug’lar olsun

Batsın bu da gözüne, bitsin bu riya
Avlatıp da götürene, Ja-Zug’lar olsun
Doğmaz bebeler, next olmaz ex pertler
Hastret çeken gönül, beni mi yorsun?

Ben ne yaptım, felek sana
Gönderdin bir melek bana
Her kayalıkta bir siren var
Sözüm yok yarayana, bir işe yarayana

Yoldan şaşan özne mi yoksa ego mu bilemedim
Öyle bir dört verdin ki katiyen beş ettiremedim
Çıkmaz bil sokakları, yolunu bulamazsın
(Özgül unsur = einziger Zug olmayınca!)
Off, off, on, off, off, on, on, off, off, off…

(Batsın bu dünya)

yy: IBF (tşk: Fİ)

Her cinsel münasebette dört kişi vardır. (Freud)

Bkz “Alay Tanrısı: Cool’a cool’luk edene yazıklar olsun”“Kula kulluk etmenin türevleri”, “Acemsaçı” ~ Erkin Koray, “Entropi: İz’in İhtişamı” Jacques Lacan, “Tek-yüzlü Bozuk Para Özgül Unsurdur”, “Entropi: Deleuze’ün Semptomu, Lacan’ın Anahtarı”, “Öz ne? Çocuk gösterir, Baba imletir”, “Theseus’un Gemisi: Kalbim Egeus’ta Kaldı”, “Olabilecek en etkili bölünme: 1/e”, “Inception ve Ontoanaliz: Başlandırı’daki topaç Ötekinin eksikliğidir”, “Lacan’ın Arzu Şeması”, “Virtue, Erdem, Görce”, “Herkül felekten anlamazsa melekten anlar!” ChatGPT

4 Yorum

Filed under anti-şiir, çeviri, laf sal atası, şarkı

4 responses to “Cool’a Cool’luk edene Ja-Zug’lar olsun ~ Orhan Gencebay

  1. Geri bildirim: Bitişme — derleme | YERSİZ ŞEYLER

  2. Geri bildirim: Dört Kişiyle Düşüş ~ Bülent Ortaçgil | YERSİZ ŞEYLER

  3. Geri bildirim: Debi — derleme | YERSİZ ŞEYLER

  4. Geri bildirim: Silleyar — derleme | YERSİZ ŞEYLER